UAB Ilze Baltic įsipareigoja priimti grąžinamas nekokybiškas, su defektais arba prekes, kurių Jūs neužsakėte. Jas pakeisti kokybiškomis arba grąžinti sumokėtus pinigus. Šių prekių keitimo išlaidas apmokame mes.

Norėdami grąžinti nekokybišką prekę, prašome, el. paštu Ilze.Baltic@gmail.com atsiųsti nekokybiškos prekės nuotraukas, nurodyti prekės pirkimo informaciją (užsakymo arba PVM sf numerį, pavadinimą, kiekį, prekės kodą). Informaciją pateiksime gamintojui, kuris nustatys ar prekės defektas yra gamyklinis. Apie išvadas ir priimtus sprendimo būdus informuosime nurodytais kontaktais.

Prekes, kurios yra kokybiškos, tačiau neatitiko Jūsų lūkesčių arba užsisakėte netinkamą dydį, keičiame per 14 d. Grąžinamoms prekėms taikomi reikalavimai:

  1. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
  2. Prekė turi būti nenaudota;
  3. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo pirkėjo gauta;
  4. Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos.

Prekės grąžinimo ir (ar) pakeitimo išlaidas apmoka pirkėjas.

Grąžintas prekes apžiūrėsime, ar jos atitinka kokybiškų prekių grąžinimo sąlygas. Jei prekė šias sąlygas atitinka, grąžinsime sumokėtus pinigus arba prekę pakeisime kita. Jei prekių grąžinimo sąlygos bus pažeistos, pinigai nebus grąžinami ir prekė nebus keičiama. Tokiu atveju pirkėjas turi atsiimti prekę.

Svarbu! Prekės esančios Mažmeninės prekybos taisyklių negrąžinamų prekių sąraše, gali būti negrąžinamos ir nekeičiamos.

Namų atnaujinimo idėjos Jūsų pašto dėžutėje

Užsiprenumeruokite naujienlaiškį ir pirmieji sužinokite apie baldų naujienas ir geriausius pasiūlymus.

Prenumeratos galėsite atsisakyti bet kuriuo metu. Tam tikslui mūsų kontaktinę informaciją rasite parduotuvės taisyklėse.

Pridėtas į mėgstamiausių sąrašą

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus